Yucatán-félsziget – Isla Mujeres hosszabbítás

7 nap a korallok világától a yucatáni maja örökségig - A holtak ünnepe és a maja ösvény (Mexikó-Guatemala) program hosszabbítása

1. nap: GUATEMALA CITY– CANCÚN

Reggeli után Guatemala Cityből elrepülünk északra és visszatérünk a csodálatos Karib-tenger partjára, de immár Yucatán legnépszerűbb nyaralóhelyén kezdjük meg a hosszabbításunkat. Szállás: Cancún

2. nap: MÉRIDA ÉS KÖRNYÉKE

Pihenős reggelünk után megkezdjük félsziget túránkat. Előbb az ezeréves Uxmalt látogatjuk meg és annak különleges, misztikus épületeit, majd Mexikó egyik gasztronómiai központjába tartunk. Séta Méridában. Szállás: Mérida.

3. nap: MÉRIDA – CHICHÉN ITZA – TULUM

Reggeli után kelet felé tartunk. A nap egyik fő látnivalója Chichén Itza, amely egykor Közép-Amerika legragyogóbb szakrális városa és a Tollas Kígyó kultusz központja volt. Felkeressük a Főpap Sírját, az Obszervatóriumot, az Ezer Oszlop csoportját, a Harcosok Templomát és a Jaguárok Templomát. Délután egy másik világhírű maja romterület következik Kr.u. a 14.századból, Tulum, mely méreteivel és egyedi fekvésével bűvöli el a látogatót. Kora este és másnap reggel fürdőzési lehetőség a Riviera Maja türkiz vizeiben, a csodálatos építmények panorámája előtt. Szállás: Tulum.

4. nap: TULUM- ISLA DE MUJERES

Kényelmes reggelink után visszaindulunk északra, majd átkelünk Mexikó egyik paradicsomi kis szigetére, Isla de Mujeresre. Pihenés. Opcionális program lehetőség: elmerülés a csodálatos víz alatti múzeum világában. Szállás: Isla de Mujeres.

5. nap: ISLA DE MUJERES

Szabad program, pihenés a csodás szigeten. Szállás: Isla de Mujeres.

6-7. nap: ISLA DE MUJERES – CANCÚN – BUDAPEST

Átszállással hazautazunk Budapestre. Éjszaka a repülőn. Jó pihenést kívánunk!