Új-Zéland hosszabbítás

11 nap / 9 éjszaka a „hosszú fehér felhő földjén” - az Ausztrália út hosszabbítása

1-2.. nap: Vonattal át a Déli-Alpokon

Éjjeli érkezés és christchurch-i éjszaka után reggel rövid városnézés, majd felszállunk a Tranz Alpine expresszre: végtelen birkalegelők és a Déli Alpok hófedte csúcsai várnak ránk, ahogy vadregényes völgyeken robogunk keresztül. Greymouth városánál buszra váltunk, estére érjük el a Fox-gleccser településeit. Szállás: Fox Glacier

3.. nap: Alpesi tavak partján

Délelőtt séta a gleccser mentén, majd folytatjuk utunkat a romantikus Queenstown felé: kristálytiszta tavak és selymes mezők mentén haladunk, túlvilági tájakon járunk. Szállás: Queenstown

4.. nap: Hajóval Milford Sound fennséges fjordvilágában

Kirándulás Milford Sound hegyóriásokkal szegélyezett, drámai szépségű fjordjában, estét a Te Anau-tó partján. Szállás: Te Anau. Szállás: Queenstown

5.. nap: Festői Queenstown és a hobbitok

Szabadprogram. Ellátogathatunk A gyűrűk ura filmsorozat forgatási helyszíneire, Arrowtown aranyásóihoz, vagy élvezhetjük a pihenés örömeit. Szállás: Queenstown

6-7.. nap: Sziklák - partok albatroszok

A Déli-sziget ritkán látogatott tájain utazunk keresztül Ashburton-be, majd Christchurch-ből az Északi-sziget gejzírekről ismert városába, Rotorua-ba repülünk. Szállás: Ashburton és Rotorua

8.. nap: Szivárványba öltözött gejzírek és maori harcosok között

Kalandozás bugyogó, sziszegő, valószerűtlen színekben pompázó hőforrások és kénes tavak világában. Vacsora és harci táncok egy maori skanzenben. Szállás: Rotorua

9.. nap: Ragyogó barlangok - smaragd birkalegelők

Waitomo fénybarlangjában csónakázunk, és elkezdjük Auckland felfedezését. Szállás: Auckland

10-11.. nap: Hibiszkuszvirágba öltözött Auckland és hazautazás

Utolsó napunk a „hosszú fehér felhő földjén” és Új-Zéland titkos fővárosában, mely egyben a Csendes-óceán déli térségének legnagyobb polinéz lakosságú városa is: a modern üvegépületek és yachtok pompája mellett papaya- piacok, tintahal árusok, hibiszkuszvirágok és tarka, vidám dél-tengeri hangulat is búcsúztatnak bennünket, mielőtt dubai átszállással hazarepülünk az óvilágba. Érkezés másnap.